Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu

Valilikler

T.C. ABANA KAYMAKAMLIĞI
T.C. ABANA KAYMAKAMLIĞI
T.C. ABANA KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Mevzuat
  • ABANA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
14
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • ABANA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Devlet Hastanesi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

GÖREVLERİ
İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerinin başlıca görevleri şunlardır:
A. Yönetim Hizmetleri
1) Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, genelge, plân, program ve amirlerle kendile¬rine verilen görevleri yapmak,
2) Bulunduğu görev alanındaki millî eğitim hizmetlerini incelemek, görev alanına gi¬ren okul ve kurumların ihtiyaçlarını tespit ederek kendi yetkisi dahilinde olanları yapmak, olma¬yanları yetkili makamlara bildirmek,
3) Görev alanındaki hizmetlerin daha iyi yürütülmesi ve geliştirilmesini sağlamak, ge¬rektiğinde ilgili makamlara teklifte bulunmak,
4) Görev alanına giren konularda istenen bilgilerin ilgili makamlara zamanında ulaştırıl¬masını sağlamak,
5) Müdürlüğün bünyesindeki gerekli iş bölümünün yapılmasını, yazışma ve işlemlerin hızlı, düzgün ve doğru bir şekilde yürütülmesini, gerekli kayıt, defter ve dosyaların düzenli tutulmasını sağlamak,
6) Örgün ve yaygın eğitim kurumlarında ders kitapları ile diğer eğitim araç ve gereç¬le¬rinin zamanında sağlanıp sağlanmadığını takip etmek ve gerekli tedbirleri almak,
7) Okul-Kurum ve Bakanlıkça açılan sınavların düzgün ve güven içerisinde geçmesini sağlamak.
B. Personel Hizmetleri
1) Müdürlüğe bağlı her tür ve derecedeki okul ve kurumlarda görevli personel için per¬sonel bilgi defteri ve formlarını tutmak, bu konuda Bakanlık ile koordinasyonu sağlamak, mevcut öğretmen sayılarını ve gelecek öğretim yılının öğretmen ve diğer personel ihtiyacını ilgili makamlara bildirmek,
2) Okul ve kurumlardaki personelden görevlerinde üstün başarıları tespit edilenlerin taltif edilmelerini sağlamak veya ilgili makamlara teklifte bulunmak,
3) Okul ve kurumlarda görevli öğretmen ve diğer personele gerektiğinde yetkisi dahi¬linde bulunan cezaları vermek,
4) Görev alanındaki personelin iş verimini artırmak, moral gücünü yükseltmek için; sos¬yal tesisler, dinlenme kampları ve benzeri tesislerin açılmasını sağlamak,
5) "Sicil Amirleri Yönetmeliği" gereğince alt birimlerde görevli personelin sicil işlem¬lerini zamanında yürütmek,
6) Atama ve nakillere ait işleri yürüterek yetkili makamlara sunmak, konuyla ilgili ola¬rak alt ve üst makamlarla koordinasyonu sağlamak,
7) Öğretmen ve diğer personelin terfi, izin, adaylık, emeklilik gibi özlük haklarına ilişkin işlemlerden yetkisi dahilinde olanların sonuçlandırılmasını sağlamak,
8) İhtiyaç halinde vekil ve ücretli öğretmen görevlendirilmesini İl Makamına teklif et¬mek ve alınacak onay doğrultusunda işlem yapmak,
9) Çeşitli sebeplerle göreve gelmeyen öğretmenlerin derslerinin boş geçmemesi için gerekli tedbirleri almak,
C. Eğitim-Öğretim Hizmetleri
1) Kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, program, genelge ve emirlerle tespit edilen eği¬tim amaçlarının okul ve kurumlarda gerçekleştirilmesini sağlamak,
2) Görev alanındaki okul ve kurumlarda eğitim faaliyetlerinin Atatürk ilke ve inkılâp¬ları doğrultusunda yürütülmesini takip etmek, okul ve kurumlar ile öğrencilerin her türlü bölücü, yıkıcı ve zararlı etkilerden korunmasını sağlayıcı tedbirler almak,
3) Türk dili, Türk tarihi, Türk kültürü ve güzel sanatlar alanındaki çalışmalar ile yakın¬dan ilgilenerek, çalışmaların faydalı bir şekilde yürütülmesini sağlamak,
4) Eğitim ve öğretim kurumlarında öğrencilerin bilgi seviyesini yükseltmek ve ve¬rimi artırmak için gerekli tedbirleri almak,
5) Öğrencileri ve gençleri kumar, içki, sigara, uyuşturucu maddeler ve yasaklanmış ya¬yınlardan korumak için gerekli tedbirleri almak ve dikkate değer görülen durumları ilgili ma¬kamlara bildirmek,
6) Öğretim yılı başında ve sonunda görev alanında bulunan okul ve kurumlardaki yöne¬tici ve öğretmenlerle toplantılar düzenlemek, bu toplantılarda okul ve kurumların hu¬zurlu ve verimli çalışması için gerekli programları hazırlamak, çalışmaları değerlendirmek,
7) Danışma ve benzeri kurulların mevzuata uygun olarak çalışmasını sağlamak,
8) Okul ve kurumlardaki öğrencilerin problemlerini inceletmek ve yaygın görülen problemler hakkında yönetici, öğretmen, veli ve öğrencileri aydınlatmak,
9) Okul ve kurumlarda eğitim programlarının uygulanması sırasında görülen aksaklık¬ları tespit etmek, düzeltilmesi için ilgili makamlara rapor sunmak,
10) Öğrenci disiplin durumunu takip etmek, disiplinsizliği öneyici tedbirler almak, öğ¬renci üst disiplin kurulu hizmetlerini yürütmek,
11) Aynı programı uygulayan okullar arasında öğrenci seviyeleri arasında farklılıkları or¬taya çıkarmak ve öğretmenlere değerlendirmeleri bakımından karşılaştırma yapma imkâ¬nını sağlamak amacıyla karşılaştırmalı sınavlar yaptırmak ve diğer ilgili işlemleri yürütmek,
12) Gençlerin ve öğrencilerin, serbest zamanlarını sosyal, kültürel, sportif, izcilik, halk oyunları ve benzeri amatör faaliyet alanlarında değerlendirmelerine yönelik çalışma ve hiz¬metleri yürütmek,
13) Gençler ve öğrenciler için kamplar ve spor tesislerinin kurulmasını sağlamak, fa¬ali¬yetler yapmak ve diğer kamu kurum ve kuruluşları ile iş birliği içinde bulunmak,
14) Okul içi ve okullar arası beden eğitimi, izcilik ve spor faaliyetlerini organize etmek ve yürütmek,
15) Bütün öğretim kurumlarının beden eğitimi, spor, halk oyunları ve benzeri faali¬yet¬lerine ait araç-gereç, ödül ve diğer benzeri ihtiyaçları sağlamak,
16) Millî ve mahallî bayramların programlarının yapılması uygulanması ve sonuçlarının değerlendirilmesine ilişkin işlerle ilgili verilen görevleri yapmak,
17) Görev alanıyla ilgili konularda yurt içi ve yurt dışında yapılacak her türlü faaliyet¬lere katılacak olan öğretmen ve öğrencilerin görev ve izin işlerini yürütmek,
18) Gençliğe ve sporcu öğrencilere gerekli sağlık hizmetlerinin götürülmesinde ko¬or¬dinasyonu sağlamak,
19) Halk eğitim merkezlerinin, halk dershanelerinin, okuma odalarının ve çıraklık eğitim merkezlerinin açılmasını, çalışmasını, gelişmesini, denetlenmesini sağlamak, çalışmala¬rın daha verimli olması için gerekli tedbirleri almak, yaygın eğitim kurumlarında görevlendiri¬lecek öğ¬retmenlerin görev yerlerinin belirlenmesine yönelik işleri yapmak,
20) Görev alanındaki toplum kalkınmasına ilişkin plân ve programların hazırlanmasına ve uygulanmasına katılmak, ilgililerle devamlı iş birliği yapmak,
21) Çıraklık ve yaygın eğitim faaliyetlerinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması için ge¬rekli olan bina, tesis, araç ve gereçleri zamanında sağlamak, bu amaçla çeşitli kurumların bina, tesis ve imkânlarından yararlanmak,
22) Çıraklık ve Meslek Eğitimi Kanunu'na ve bu Kanuna göre çıkarılmış diğer mevzu¬ata göre işleri yürütmek, eğitim merkezlerinde çırak, kalfa ve ustaların genel ve meslekî eği¬tim¬lerini sağlamak,
23) Örgün eğitim sistemine girmemiş herhangi bir eğitim kademesinden ayrılmış veya bitirmiş vatandaşların yaygın eğitim yoluyla, genel, meslekî ve teknik alanlarda 
eğitil¬melerini sağlamak, hizmeti yaygın eğitime ait mevzuata göre yürütmek,
24) Vatandaşların genel, meslekî ve teknik eğitimlerinde görev alan örgün ve yaygın eğitim kurumlarındaki öğretmen, yönetici, usta öğretici ve eğitici ustalar için yetiştirici mahi¬yette kurs ve seminerler düzenlemek,
25) Sağlık eğitim merkezleri açılması için gereğini yapmak, sağlık hizmetlerinin en iyi şekilde yürütülmesi, sağlık personelinin verimli çalışması için gerekli tedbirleri almak,
26) Okul ve kurumlarda toplum ve insan sağlığı ile ilgili halka açık kurs, seminer ve kon-feranslar düzenlemek,
27) Müdürlüğüne bağlı okul ve kurumlarda öğrencilerin periyodik tarama ve aşılama iş-lemlerinin zamanında yapılmasını, gençliğe ve sporcu öğrencilere gerekli sağlık hizmetleri¬nin verilmesini sağlamak,
28) Öğretmen ve diğer personeli sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlandırmak,
29) Sağlık eğitim merkezi ve öğretmen hastanelerinden Bakanlık emirlerine uygun ola¬rak her türlü fiş, belge ve dosyaların tutulması, kayda geçirilmesi ve saklanmasını sağla¬mak,
30) Beslenme eğitim faaliyetlerini takip etmek,
31) Okullarda rehberlik servislerinin kurulmasını, bunların personel, araç, gereç ve ben¬zeri bakımından geliştirilmesini ve bu hizmetlerin mevzuata göre yürütülmesini sağla¬mak,
32) Okullarda özel eğitim sınıflarının açılması ve bunların ihtiyaca göre sayılarının artı¬rıl¬ması için tedbirler almak,
33) Özel eğitime muhtaç çocukların eğitimi ile ilgili tedbirleri almak,
34) Rehberlik ve araştırma merkezlerinin görevlerini yürütmelerinde resmî ve özel okul, kurum ve birimler arasında iş birliği ve koordinasyonu sağlamak,
35) Özel eğitim okul ve kurumlarının çalışmalarını izlemek, denetlemek ve değerlen¬dirmek,
36) İlkokuldan itibaren öğrencilerin meslekî ilgi ve yetenekleri doğrultusunda yön¬len-dirilmelerine ve verimli çalışma alışkanlığı kazanmalarına yönelik tedbirler almak,
37) Bakanlığa bağlı her tür ve derecedeki örgün ve yaygın eğitim kurumlarının, ders ve lâboratuvar araç ve gereçleri ile bunların donatımına ve basılı eğitim malzemelerine ait ih¬tiyaç¬larını tespit etmek, plânlamak ve dağıtımını sağlamak,
38) Eğitim araç ve gereçlerinin bakım ve onarımlarının yapılması ve bunların kullanıl¬ması ile ilgili tedbirler almak,
39) Okul müzelerinin kuruluş donatım ve işleyişiyle ilgili tedbirler almak.
40) Bakanlığa bağlı resmî, özel okul ve kurumların verdikleri diploma ve belgeleri ince¬lemek, onaylamak, bunlara ait evrakı arşivlemek,
41) Sınıf ve okul kitaplıklarının kurulmasını, zenginleştirilmesini, öğretmen ve öğrenci¬le¬rin faydalanmasını sağlamak,
42) Okul ve kurumlarda sağlık, beslenme, trafik ve benzeri hizmetlerle ilgili eğitim ve öğ¬retim programlarının uygulanması için tedbirler almak,
43) Okul-Aile birliklerinin usulüne uygun olarak çalışmalarını sağlamak,
44) Mecburî öğrenim çağındaki çocukların okullara, okuma-yazma bilmeyenlerin yetiş¬ti¬rici ve tamamlayıcı sınıflara ve kurslara devamlarını sağlamak,
45) Okul ve diğer eğitim kurumlarının yöneticilerinin belirlenen esaslara göre düzenle¬dikleri sınav günlerine ve komisyonlarına ilişkin programları inceleyip onaylamak, gereken¬leri il millî eğitim müdürlüğüne göndermek,
46) İlk ve orta dereceli okullarda aynı sınıf veya dersi okutan öğretmenlerin zaman za¬man toplanarak program değerlendirmesi ve verimliliği artırıcı çalışmalar yapmalarını sağla¬mak,
47) Her öğretim yılı başında okullardan her birinin hangi semtlerin çocuklarını veya hangi okulların mezunlarını alacağını belirlemek, öğrencilerin bazı okullarda yığılmamaları için okul¬lar arasında dengeli öğrenci dağılımını sağlamak, böylece okullara alabileceklerinden fazla öğ¬renci kayıt olmasına engel olmak ve ilçede sistem dışında öğrenci bıraktırmamak,
48) Okul ve kurumlarda eğitici çalışmalar yönetmeliğine göre yapılan çalışmaları denet¬lemek, örnek çalışmaları çevreye duyurmak ve teşvik edici yarışmalar düzenlemek,
D. Bütçe-Yatırım Hizmetleri
1) İlçe sınırları içindeki Bakanlığa ait veya tahsisli bina, tesis, araç ve gereçler ile Bakanlığın diğer imkânlarından bütün okul ve kurumların bir program dahilinde dengeli ola¬rak fayda¬lanmasını sağlamak,
2) Okul ve kurumlar için arsa temin etmek ve eğitim tesislerinin yapım, bakım ve onarım işlerini yürütmek,
3) Okul ve kurumlardan gelecek bütçe tekliflerini incelemek, değerlendirmek ve ge¬rekli ödeneğin sağlanması için ilgili makamlara teklifte bulunmak,
4) Genel ve özel idare bütçelerinden, müdürlüğüne ayrılan ödeneklerin mevzuata uy¬gun olarak dağıtım ve sarf işlemlerini yaptırmak ve bu konudaki işlemleri denetlemek,
5) Görev alanındaki yatırımlarla ilgili taslak programları usulüne uygun olarak hazırla¬mak ve zamanında ilgili makamlara iletmek,
6) Personelin özlük haklarına ilişkin tahakkuk ve mutemetlik işerini yürütmek,
7) Diğer her türlü parasal işler ve öğrencilerin burs ve benzeri işlerini yapmak,
8) Ayniyat talimatnamesi gereği olan işleri yapmak,
9) Genel ve özel idare bütçesinden verilen ödeneğin ve sarf edilen miktarın bu iş için ayrılan defterlere işlenmesini ve harcamaların kontrolünü sağlamak,
10) Avans olarak alınan ödeneklerin usulüne uygun olarak sarf edilmesini, alınan avansın zamanında kapatılmasını ve bu hususlar için bir defter tutulmasını sağlamak,
E- Araştırma-Plânlama-İstatistik Hizmetleri
1) Millî eğitim müdürlüğünün şubeleri arasında gerekli koordinasyonu sağlamak,
2) Genel nüfus sayımlarına göre değerlendirme yapmak, muhtemel öğrenci artışı ve il¬gisini tespit etmek, bu tespitlere göre okul yapım ve dağılımını plânlamak,
3) Her türlü istatistikî bilginin toplanmasını, değerlendirilmesini sağlamak ve bunlarla il¬gili formları hazırlamak ve geliştirmek,
4) Okul ve kurumların bina, araç ve gereç durumunu gösteren istatistik ve kartların tu¬tulmasını sağlamak ve takip etmek,
5) İl ve ilçe genelinde öğrencilerin başarı, disiplin ve benzeri durumlarını takip etmek ve değerlendirmek,
6) Öğrenci ve öğretmenlerin okullar itibarıyla dengeli bir şekilde dağılımını sağlamak için gerekli araştırmayı yapmak,
7) Hizmetlerin çabuk ve verimli yürütülmesini sağlamak için araştırma ve plânlama yap¬mak.
F. Teftiş-Rehberlik-Soruşturma Hizmetleri
1) Müdürlüğüne bağlı okul ve kurumları belli bir plân içinde denetlemek veya denet¬lenmesini sağlamak, eksiklik ve aksaklıkları gidermek için gerekli tedbirleri almak,
2) Gerektiğinde öğretmen ve diğer personelle ilgili inceleme, soruşturma yapmak ve yaptırmak,
3) Öğretmen ve diğer personelin hizmet içi eğitimi için gerekli programları hazırlamak veya uygulanmasını sağlamak,
4) İlçede teftiş, soruşturma ve rehberlik hizmetlerinin en iyi şekilde yürütülmesi için ge¬rekli işleri yapmak,
5) İnceleme ve soruşturma için gerektiğinde il millî eğitim müdürlüğünden talepte bulunmak.
G. Sivil Savunma Hizmetleri
1) Görev alanındaki okul ve kurumlar için sivil savunma ile ilgili plân ve programları dü-zenlemek, gerekli tespitler yapmak ve tedbirleri almak,
2) Sivil savunma teşkilâtı ile koordinasyon sağlamak ve hizmetin aksamadan yürütül¬mesini temin etmek.
 
İbrahim Hakkı Yeğin
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Açık Kapı
  • Muhtar Bilgi Sistemi
Abana Kaymakamlığı Adres : Merkez Mah. Kamil Demircioğlu Cad. No: 2 Abana/KASTAMONU
0366 564 10 21
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız